Uuden ajan valmennustalo

  

Mystery Shopping

Haluatko saada ammattilaisen arvion siitä miten yrityksesi asiakaspalvelu ja myynti toimivat asiakkaan näkökulmasta – todellisessa tilanteissa, todellisen asiakkaan kanssa?

Educon Mystery shopping on tehokas ja luotettava tapa mitata myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstön osaamisen tasoa. Samalla selvitämme myös miten kilpailijanne toimivat ja miten te asemoidutte toimialallanne. Mystery shoppingin avulla saat arvokasta, heti hyödynnettävää tietoa johtamisen avuksi, prosessien ja toiminnan kehittämiseen tai vaikkapa henkilöstön koulutus- ja valmennustarpeiden määrittämiseen. Mystery shoppingin toteuttamistapa ja mitattavat asiat räätälöidään aina yrityskohtaisesti.

Se voi antaa tietoa esim. seuraavista asioista:
 

  • Miten asiakkaat huomioidaan?
  • Osataanko asiakkaan tarpeita kartoittaa tehokkaasti?
  • Millainen on myyjienne ammattitaito ja tuoteosaaminen?
  • Tekevätkö myyjät aktiivisesti kauppaa vai esittelevätkö he vain tuotteita?
  • Haetaanko tietoisesti kaupan päättämistä vai jätetäänkö asiakas miettimään?
  • Tehdäänkö aktiivisesti lisämyyntiä?
  • Millainen on myymälänne yleisilme, siisteys, valaistus jne?
  • Miksi kannattaa valita juuri Educon Mystery Shopping-mittaus?

Meillä on kokemusta ja näkemystä asiakaspalvelun ja myynnin parhaista toimintamalleista. Emme vain mittaa vaan myös koulutamme ja valmennamme jatkuvasti myynti- ja asiakaspalveluhenkilöstöä. Meillä on motivoituneita ja asiaan koulutettuja shoppaajia, jotka vastaavat profiililtaan todellista asiakaskuntaanne. Saatte tuloksista selkeät, tyylikkäät ja helppolukuiset raportit. Saatte asiantuntijan palautteen tuloksista ja ehdotukset jatkotoimenpiteistä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin katsotaan yhdessä millainen kysely olisi paras juuri sinun yrityksellesi!

Back to Top